سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفری برای دیدار دانش آموزان در منطقه کم برخوردار و سخت گذر دیناران + عکس

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، با سفر به منطقه سخت گذر دیناران وضعیت دانش آموزان این منطقه را بررسی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرحناز قائد امینی مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری،  با گذر از مسیر دشوار و پرخطر، از روستا‌های بادَره، لیمه، سرقلعه، دهدلی و سرتنگ لیمه بازدید و ضمن بررسی مشکلات دانش آموزان در منطقه کم برخوردار دیناران، با اهالی روستا، معلمان و دانش آموزان گفتگو کرد.
 
او در این سفر که موجب خوشحالی اهالی و دانش آموزان منطقه شد به اهالی روستاهای منطقه قول داد، گزارش این سفر را برای رفع مشکلات، موانع و محرومیت‌های اهالی و ساکنان این منطقه در نشست شورای آموزش و پرورش استان به استحضار استاندار برساند.
 
در این سفر دو روزه، معاون آموزش ابتدایی، رئیس اداره خدمات رفاهی و پشتیبانی و کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش استان، معاون سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان و رئیس و کارشناسان اداره آموزش و پرورش شهرستان اردل، مدیر کل را همراهی  کردند.
 
 
نشست شورای آموزش و پرورش استان پس از سفر مدیر کل به منطقه دیناران انجام شد و استاندار چهارمحال و بختیاری با شنیدن سخنان مدیر کل آموزش‌وپرورش مبنی بر محرومیت، فقر شدید و نبود مدرسه در منطقه دیناران اردل گفت: پیشنهاد بنده تشکیل جلسه بعدی شورای آموزش و پرورش در این منطقه محروم است تا به صورت میدانی در جریان وضعیت آموزش در این منطقه قرار گیریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در این سفر حدود یکصد بسته حمایت تحصیلی را به دانش‌آموزان این مناطق اهدا کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، مهر ماه پارسال نیز به منظور بررسی مسائل و مشکلات منطقه موگویی و روستای زرگ شهرستان کوهرنگ، به این شهرستان سفر کرده بود.
 
 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.