سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه سپاه به مناسبت سالروز به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان

سپاه ثارالله استان کرمان در بیانیه‌ای سالروز به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان در ۲۴ مهر سال ۵۷ به دست رژیم شاهنشاهی و خلق حماسه از سوی مردم کرمان را گرامی داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سپاه ثارالله استان کرمان در بیانیه ای ۲۴ مهر، سالروز به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان به دست رژیم شاهنشاهی و خلق حماسه  از سوی مردم کرمان  را گرامی داشت. متن این بیانیه به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

 حادثه آتش زدن مسجد جامع کرمان و هتک حرمت به خانه امن خدا، یعنی مسجد و همچنین پایمال کردن کتاب قرآن، کتابی که وسیله گفت و گوی خداوند متعال با انسان‌ها، از سوی عمال رژیم دست نشانده دو دولت مستکبر و خبیث آمریکا و انگلیس در ۲۴ مهر ماه سال ۵۷ سرآغاز مبارزات گسترده مردم کرمان در جریان پیروزی انقلاب شد و این فاجعه، موجب جریحه دار شدن احساسات مذهبی مردم و آشکار شدن ماهیت ضد دینی رژیم شاه شد.

هدف از این اقدام ددمنشانه کسانی که این حادثه عظیم و دردناک و جانگداز را بر ملت مظلوم ایران به ویژه مردم نجیب و شریف کرمان، تحمیل کردند، فقط در هم کوبیدن اسلام بود؛ چون می‌دانستند با نهایی شدن پیروزی انقلاب اسلامی هیمنه امپریالیسم و صهیونیسم جهانی قطعا و یقینا در هم پیچیده خواهد شد و این وعده الهی است.

مبارزات زنجیروار و پیوسته مردم سراسر کشور با رهبری مدبرانه حضرت امام خمینی (ره) در جریان پیروزی انقلاب اسلامی موجی را در کشور پدید آورد که سرانجام در ۲۲ بهمن ماه ۵۷ به نتیجه رسید و از آن تاریخ به برکت خون شهدای عزیزمان، آغاز افول و پایان چپاول گری‌های امپریالیسم و صهیونیسم جهانی بر ملت مظلوم و پابرهنگان جهان اسلام بود. 

ان شاء الله با توکل بر خدای متعال و تاسی از راه و منش امامین انقلاب و همچنین شهدای عزیزمان و به همت همین نوجوانان و جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی که این سند با خون شهید عزیز، سعید و رفیق سعادتمند ما کرمانی ها، شهید حاج قاسم سلیمانی امضا شد، پایان کار شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و خبیث اعلام و ان شاء الله با تشریف فرمایی حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) استقرار اسلام ناب محمدی در کره خاکی رقم خواهد خورد.

ضمن پاسداشت این روز و تجلیل و تکریم از شهدای عزیز و بزرگوارمان شهید باقدرت جوپاری و شهید یزدانشناس دو شهید  حادثه به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان که نمادی از حق طلبی و عدالت خواهی مردم شهیدپرور و ولایت مدار و سند معتبر دفاع این ملت در مقابله با مستکبران عالم است، باید این روز به عنوان یک نماد تاریخی برای همیشه در تاریخ مردم کرمان و به عنوان یکی از شعائر اسلام زنده و گرامی نگه داشته شود.

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.