سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۲۴ میلیارد تومان اعتبار جبران خسارت سیل به میراث فرهنگی لرستان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: ۲۴ میلیارد تومان برای جبران خسارت‌های وارد شده از سیل سال ۹۸ به حوزه میراث فرهنگی این استان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، سید امین قاسمی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان روز چهارشنبه در حاشیه جلسه بررسی مشکلات اداره میراث فرهنگی شهرستان پلدختر بیان کرد: با توجه به اینکه در سیل ۹۸ آسیب زیادی به پل‌های تاریخی این شهرستان وارد شد، مقرر شد که با تأمین اعتبار کار مرمت و استحکام سازی این پل‌ها انجام شود.

قاسمی اظهار داشت: اعتباری جبران خسارت سیل ۹۸ برای استان ۲۴ میلیارد تومان است که پلدختر نیز در آن سهم دارد، اما مقرر شد که بخشی از اعتبارات استانی در این زمینه به شهرستان پلدختر تخصیص یابد.

او با اشاره به تأمین زیرساخت‌های آبشار «افرینه» ادامه داد: ایجاد زیرساخت تفرجگاهی «بادامک» پلدختر نیز مورد بررسی قرار گرفت که مقرر شد به صورت موقتی زیرساخت اولیه آن ایجاد شود تا مجوز‌های لازم برای تهیه زیرساخت‌های پایدار اخذ شود.

 مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان بیان کرد: در حال حاضر یک سرمایه گذار قصد سرمایه گذاری در حوزه گردشگری پلدختر دارد و در این راستا مقرر شده یک شهرک گردشگری برای نمایش زندگی اقوام مختلف این شهرستان ایجاد کند.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.