سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۳ مصدوم در تصادف محور دهبکری به کرمان

سرپرست اورژانس ۱۱۵ بم از مصدومیت ۱۳ نفر در تصادف سه خودروی تیگو، پراید و پژو در جاده دهبکری به سمت کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فریدون علیپور، سرپرست اورژانس ۱۱۵ بم با بیان اینکه در حادثه تصادف سه خودروی تیگو، پراید و پژو در جاده دهبکری به سمت کرمان ۱۳ نفر مصدوم شدند، گفت: در ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه امروز، طی تماسی که با مرکز فوریت‌های پزشکی بم انجام شد از حادثه ترافیکی با خبر شدیم.

 او با اشاره به اینکه بدون فوت وقت، ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند، افزود: ۳ نفر از مصدومان این حادثه در محل درمان و ۱۰  مصدوم دیگر این حادثه به بیمارستان پاستور بم اعزام شدند. 

علیپور با بیان اینکه ۸ نفر از مصدومان این حادثه مرد و ۵ نفر زن هستند، بیان کرد: این مصدومان در رده سنی ۵ تا۶۰ سال قرار دارند. 

 او تصریح کرد: متاسفانه حال عمومی ۴ مصدوم این حادثه رانندگی نامساعد است؛ اما خوشبختانه بقیه مصدومان حال عمومی مساعدی دارند. 

سرپرست اورژانس ۱۱۵ بم بیان داشت: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی می‌توان از وقوع بسیاری از تصادفات و حوادث جلوگیری کرد و با عمل به این شیوه می توان، جان بسیاری از هموطنانمان و خانواده‌های آنان را نجات خواهد داد. 

 انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.