سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نذر خون با اهدای خون

مدیرکل انتقال خون استان کرمان گفت: مردم نوعدوست استان کرمان می توانند در روز‌های پایانی ماه صفر، با اهدای خون، نذر خود را ادا کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، روح الله میرزایی مدیر کل انتقال خون استان کرمان گفت: با توجه به شروع فصول سرد سال و شیوع بیماری‌های مختص این فصل‌ که امسال بیماری کرونا نیز مزید بر علت شده، باکمبود شدید ذخایر خونی و بحران کمبود خون مواجه شده ایم.

او از بهبود یافتگان کووید ۱۹ که ۲۸ روز از بهبودی شان گذشته است، برای کمک به بیماران بدحال مبتلا به کرونا دعوت کرد تا برای اهدای پلاسمای خود به اداره مرکزی انتقال خون، مراجعه کنند.

 

میرزایی با اعلام اینکه در این روز‌های سخت، بیماران و نیازمندان به خون و فرآورده‌های خونی را از یاد نبریم، تصریح کرد: همشهریان خیر، هر روز از ۷ و نیم صبح الی ۱۹ و پنج شنبه ها تا ساعت ۱۸ می‌توانند به مراکز اهدای خون استان اعم از مرکز اهدای خون مرکزی واقع در بلوار ۲۲ بهمن، جنب شرکت گاز و ... مراجعه کنند.

او بیان داشت: مرکز اهدای خون مرکزی، روز جمعه ۲۵ مهرماه در روز رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام، شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام و روز شنبه ۲۶ مهر روز شهادت امام رضا علیه السلام از ساعت ۸ الی ۱۳ باز است.

میرزایی افزود: مرکز اهدای خون شهید فیروزی، واقع در ابتدای بلوار جمهوری اسلامی، جنب دانشگاه امام حسین علیه السلام نیز، روز‌های فرد از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ و روز شنبه ۲۶ خرداد در روز شهادت امام رضا علیه السلام از ساعت ۸ الی ۱۳ باز است.

او با اشاره به مراکز خون گیری در شهرستان‌ها، تصریح کرد: مراکز اهدای خون پایگاه‌های اقماری (سیرجان، رفسنجان، جیرفت و بم) هر روز از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ و روز شنبه ۲۶ مهرماه نیز از ساعت ۸ الی ۱۳ آماده‌ی خدمت رسانی به هم استانی‌ها هستند.

میرزایی تصریح کرد: از شهروندانی که هیچ گاه بیماران و نیازمندان به خون و فرآورده‌های خونی را تنها نگذاشتند، تقدیر و تشکر کرده و خواستار یاریگری بیشتر برای انتقال خون استان هستیم تا با کمک و یاری مردم بتوانیم از این بحران نیز عبور کنیم.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.