سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزار و ۵۷۹ بازرسی از واحد‌های پخت نان در مهاباد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، هزار و ۵۷۹ بازرسی از واحد‌های پخت نان در شهرستان مهاباد، صورت گرفت.

محمد جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: امسال بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و بهداشت محیط حرفه‌ای در گشت‌های مشترک هزار و ۵۷۹ مورد بازرسی از واحد‌های نانوایی سطح شهر و روستا را امسال انجام دادند که طی آن ۶۸ پرونده به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

جهین افزود: پرونده‌های تشکیل شده به علت رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و کم‌فروشی و عرضه خارج از شبکه بوده است.


بیشتر بخوانید


این مقام مسئول در مهاباد با بیان اینکه در مهاباد ۳۲۶ واحد نانوایی و خبازی مشغول فعالیت هستند، اضافه کرد: نانوایی‌ها تنها صنفی بودند که در اوج کرونا تعطیل نشده و به مردم خدمت رسانی کردند.

جهین خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از واحد‌های خبازی و نانوایی‌ها را از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ و یا با مراجع حضوری با ما در میان بگذارند تا در کمترین فرصت ممکن مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

 شهرستان مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارای ۶ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی است.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.