سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجری طرح کاک برکت مطرح کرد؛

دولت به تنهایی نمی‌تواند پدیده کولبری را رفع کند

عبدالحمید گفت: دولت به تنهایی نمی‌تواند پدیده کولبری را از کشور رفع کند و در این بخش به همکاری مردم و نخبگان برای ارائه راهکار‌های مطلوب نیازمند است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالحمید عضو هیات علمی دانشگاه و مجری طرح کاک برکت در اولین‌نشست تخصصی بررسی راهکار‌های اشتغال کولبران اظهار کرد: کولبران در حال حاضر زیبنده کشور نیستند.

او با بیان اینکه دولت به تنهایی نمی‌تواند پدیده کولبری را در کشور رفع کند، گفت: در این بخش ما به همکاری مردم و نخبگان برای ارائه راهکار‌های مطلوب نیازمند هستیم.

عبدالحمید ادامه داد: رویداد کاک برکت را برگزار کردیم تا با همکاری مسئولین و نخبگان راهی را برای رفع مشکل کولبران مرزنشین پیدا کنیم.

مجری طرح کاک برکت افزود: این جلسه و ایونت نقطه آغازین راه است همچنین ما در سه استان کردستان کرمانشاه و آذربایجان غربی نشست‌هایی را در این زمینه برگزار خواهیم کرد چرا که راهکار‌های اصلی را بومی نشینان و افرادی که با این پدیده به صورت روزانه مواجه هستند می‌توانند، ارائه دهند.

عبدالحمید ادامه داد: کولبری در کشور یک مسئله عمومی مملکت است که موضوعیت این را دارد که ما سریعتر این پدیده را از کشور پاک کنیم.

مجری طرح کاک برکت تصریح کرد: در این بخش وزارت علوم، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، وزارت صمت، شرکت‌های دانش‌بنیان، سازمان آموزش فنی و حرفه ای، صنایع تبدیلی وزارت کشاورزی، سازمان بهزیستی، کمیته امداد، اتاق بازرگانی و ... با ما همکاری می‌کند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.