سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترامپ گردهمایی انتخاباتی خود را عالی توصیف کرد

علی‌رغم هشدار کارشناسان درباره نقش برگزاری تجمع‌های انسانی در شیوع کرونا، رئیس‌جمهور آمریکا گردهمایی انتخاباتی خود در پنسیلوانیا را عالی و بزرگ توصیف کرد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، علی رغم شیوع گسترده ویروس کرونا، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در تازه‌ترین پیام توئیتری خود گردهمایی انتخاباتی خود در پنسیلوانیا را عالی و بزرگ توصیف کرد.

او نوشت: شب عالی در پنسیلوانیا. جمعیت بزرگ و مشتاق. به زودی برمی گردم. رای دهید!

رئیس جمهور آمریکا همچنین با بازنشر چند توئیت درباره اصلاحیه دوم در ویرجینیا نوشت: رای دهید و اصلاحیه دوم خود را نجات دهید. ویرجینیا! به رئیس جمهور ترامپ رای دهید و اصلاحیه دوم تحت محاصره خود را نجات دهید.

ترامپ پس از ابتلا به ویروس کرونا و مثبت شدن نتیجه آزمایش، پس از سه روز بستری شدن در بیمارستان نظامی «والتر رید» اعلام کرد که بهبود یافته است و قصد دارد رقابت‌های انتخاباتی خود را از سر بگیرد. او بلافاصله پس از ترخیص حمله به جو بایدن رقیب دموکرات خود را آغاز کرد.

ترامپ در سخنرانی انتخاباتی اش در ایالت پنسیلوانیا گفت: من پس از بهبودی از کووید-۱۹ احساس می‌کنم سوپر من هستم. من هم اینک در مقابل ویروس کرونا مقاوم شده ام و دوست دارم تمامی شما هوادارنم را ببوسم!

ترامپ قرار است روز چهارشنبه به آیووا و پنجشنبه به کارولینای شمالی سفر کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.