سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش شمار قربانیان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شمار قربانیان کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد به ۱۶۰ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، دکتر پرویز یزدانپناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان به ۱۶۰ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه چهار مورد فوتی جدید ناشی از کرونا در استان گزارش شد.
 
دکتر پرویز یزدانپناه افزود: ۲۸۳ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۱۲۸ نفر مبتلای قطعی و ۲۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

او بیان کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۸۹۶۲ مورد گزارش شده است.
 
دکتر یزدان پناه با بیان اینکه از ۲۸۱ نمونه دریافت شده از بیماران، متاسفانه تعداد زیادی از آن‌ها به کووید ۱۹ مبتلا شدند، بیان کرد: بیشترین موارد مثبت در شهرستان بویراحمد و کهگیلویه بوده است.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: برای کنترل کرونا همه باید خود را ملزم به استفاده از ماسک کرده، دست‌ها را به هیچ‌وجه به صورت خود نزنند، فاصله دو متری را در هر شرایطی از افراد دیگر به ویژه هنگام صحبت کردن حفظ کرده، در تجمعات شرکت نکرده و در یک‌کلام کرونا را جدی بگیرند.
 
او افزود: ما مجبور به ادامه زندگی با کرونا و تحمل آن تا زمان کنترل بیماری هستیم، باید روزمرگی خود را همراه با دستورالعمل‌های بهداشتی به نحوی ادامه دهیم که به اطرافیانمان آسیبی وارد نکنیم.
 
انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.