سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان صمت استان سمنان:

۷ هزار تن شکر در استان سمنان توزیع شد

تشنه دل با اشاره به اینکه توزیع کالا‌های اساسی در استان ادامه دارد، گفت: در شش ماه ابتدای سال هفت هزار و ۲۸۸ تن شکر توزیع‌شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی تشنه دل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون هفت هزار و ۲۸۸ تن شکر در سطح استان توزیع‌شده است، اظهار داشت: توزیع اقلام ضروری باهدف پاسخگویی به نیاز و تقاضای مردم در سطح استان سمنان ادامه دارد.

او با تأکید بر اینکه ۱۱۶ تن گوشت منجمد گوساله، ۳۹۴ تن مرغ منجمد و سه هزار و ۲۵۰ تن مرغ گرم در این مدت توزیع‌شده است، افزود: در شش ماه ابتدایی سال جاری ۷۵۶ تن برنج هندی در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای و عرضه کالا‌های اساسی توزیع‌شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه هم‌زمان با شیوع کرونا برپایی نمایشگاه‌های عرضه مواد غذایی و کالا‌های اساسی نیز تعطیل شد، تصریح کرد: این در حالی است که تاکنون روند فعالیت توزیع‌کنندگان مواد غذایی به‌هیچ‌عنوان با محدودیت و ممنوعیتی مواجه نبوده و بدون وقفه به کار خود ادامه دادند.

تشنه دل بابیان اینکه در این مدت درمجموع ۱۱ هزار و ۸۰۰ تن کالای ضروری در این مدت توزیع‌شده است، تأکید کرد: جلوگیری از افزایش غیرمعقول اقلام مهم‌ترین هدف ستاد تنظیم بازار استان از توزیع کالا‌های ضروری است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.