سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش قیمت پروازها به زیان ناوگان هوایی/قول حمایتی برخی مسئولان

مدیرکل فرودگاه های بیرجند با اشاره به اینکه در حال حاضر پروازهای فرودگاه بیرجند افزایش قیمت نداشته است، گفت: افزایش قیمت بی‌شک استقبال مردم از ناوگان هوایی را کاهش خواهد داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، طهماسبی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی گفت: قیمت بلیط پرواز‌های فرودگاه بیرجند فعلاً افزایشی نداشته است و نرخ نامه جدیدی که مطرح شده بود لغو شده است.

او با اشاره به اینکه افزایش یا عدم افزایش قیمت بلیط پرواز‌های فرودگاه بیرجند در آینده منوط به دو مؤلفه است، بیان‌کرد: تصمیم ستاد ملی کرونا و برنامه زمستانی شرکت‌هایی هواپیمایی مؤلفه‌ها این حوزه هستند.

طهماسبی ادامه‌داد: اگر تصمیم ستاد ملی کرونا بر این باشد که باید پرواز‌ها با استفاده از ۶۰ درصد ظرفیت هواپیما‌ها صورت گیرد بی شک از آبان ماه افزایش قیمت صورت خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید


مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی با بیان اینکه برخی از مسئولین قول حمایت در این خصوص را داده‌اند، گفت: در هر حال برای وضعیت قیمت بلیط‌ها باید منتظر آینده باشیم.

 او اظهار کرد: در حال حاضر در طول هفته از فرودگاه بیرجند ۲۶ پرواز صورت می‌گیرد که چهار پرواز به مقصد مشهد و مابقی پرواز‌ها به مقصد تهران انجام می‌شود.

طهماسبی یادآور شد: در حال حاضر قیمت بلیط پرواز بیرجند به تهران بین ۲۳۰ تا ۴۶۰ هزار تومان و بیرجند به مشهد هم بین ۱۸۰ تا ۲۰۰ هزار تومان است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی با بیان اینکه افزایش قیمت بلیط هواپیما بی‌شک استقبال مردم از ناوگان هوایی را کاهش می‌دهد، گفت: علاوه بر مردم حتی سازمان‌ها و ادارات دولتی نیز برای کاهش هزینه‌ها در سفر‌های کاری و مأموریتی کارکنان کمتر از ناوگان هوایی استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.