سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی ۵ پاساژ غرب اهواز به مراجع قضایی

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: ۵ پاساژ از پاساژ‌های تحت پوشش حوزه غرب اهواز به دلیل رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شده اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهران احمدی رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز ضمن ابراز نگرانی از افزایش بیماران مبتلا به بیماریکرونا ویروس بی‌توجهی مردم به شیوه‌نامه‌های بهداشتی را بسیار نگران‌کننده دانست و گفت: تکمیل تخت‌های بیمارستانی تهدیدی جدی برای سلامت شهروندان است و اگر مردم همکاری نکنند کنترل و مقابله با کروناویروس امری دشوار و غیرممکن خواهد بود.

او در ادامه بیان داشت: پاساژ‌ها از مراکز پرتردد و خطرناک برای شیوع بیماری کووید - ۱۹ هستند و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این مکان‌ها، ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

احمدی افزود: به متولیان و هیات امنای بازار‌های سرپوشیده و پاساژ‌ها هشدار داده می شود تا چنانچه شرایط لازم و تعهدات مربوط به اصول بهداشتی را رعایت نکنند و منطبق بر شیوه‌نامه‌های بهداشتی به فعالیت صنفی خود ادامه ندهند، برخورد لازم انجام خواهد شد.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز ادامه داد: در همین زمینه ۵ پاساژ از پاساژ‌های تحت پوشش حوزه غرب اهواز به دلیل رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شده اند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.