سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ذخیره‌سازی ۹هزار تن نمک در راهدارخانه های قزوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از آغاز ذخیره‌سازی ۹هزار تن نمک و ۲۱ هزار تن ماسه برای بازگشایی و برف‌روبی راه‌های استان در فصل زمستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: به منظور بازگشایی مسیر‌های پوشیده از برف در فصل سرد سال قرارداد خرید و حمل ۹ هزار تن نمک و ۲۱ هزار تن ماسه امضا و هم اکنون در حال حمل به راهدارخانه‌های استان است.

حق لطفی اضافه کرد: تاکنون ۴ هزار تن نمک و ۱۰ هزار تن از ماسه خریداری شده به راهدارخانه‌های استان حمل شده و جابجایی بقیه آن نیز در حال انجام است.

او با بیان اینکه حدود ۳ هزار تن مخلوط ماسه و نمک هم از سال گذشته ذخیره شده است،گفت: امسال ۳۵۰ راهدار به همراه ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات برای انجام عملیات راهداری زمستانی در ۲۶ راهدارخانه استان قزوین مستقر خواهند بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از مردم خواست با توجه به نزدیک شدن به فصل سرد، پیش از سفر با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای تماس گرفته و از وضعیت راه‌ها اطمینان حاصل کنند.

حق‌لطفی افزود: همچنین در صورت انجام سفر‌های ضروری همراه داشتن تجهیزات زمستانی، بستن زنجیر چرخ و رعایت کامل قوانین رانندگی برای داشتن سفری ایمن ضروری است.

استان قزوین دارای ۶ هزار و ۶۷۷ کیلومتر راه اعم از آزادراه، بزرگراه، راه‌های فرعی و روستایی است و ۷ درصد عملیات برف‌روبی جاده‌های کشور در این استان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: بارش برف ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.