سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات لایه روبی رودخانه‌های استان کرمان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان از لایروبی ۲۱۰ کیلومتر از رودخانه‌های این استان طی یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،علی رشیدی، مدیر عامل شرکت آب و منطقه‌ای استان کرمان امروز در آیین عملیات اجرایی لایروبی رودخانه شور جیرفت گفت: طی یک سال گذشته در مجموع استان کرمان ۱۳۰ کیلومتر آزاد سازی حریم رودخانه انجام شده است.

او سطح رودخانه‌های کرمان را ۱۲ هزار کیلومتر عنوان کرد و افزود: ۲۱۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان طی یک سال لایه روبی شده است.

مدیر عامل شرکت آب و منطقه‌ای استان کرمان همچنین از مطالعه سه هزار کیلومتر رودخانه در این استان خبر داد و پیشرفت فیزیکی این طرح را بیش از ۷۰ درصد اعلام کرد.

رشیدی طول رودخانه‌های شهرستان جیرفت را ۱۶۰ کیلومتر دانست و بیان داشت: ۴۸ کیلومتر از این رودخانه‌ها در محدوده شهری قرار دارند که شهر را تهدید می‌کنند.

او مجموع لایروبی رودخانه‌های شهرستان جیرفت را طی پارسال ۱۲ کیلومتر اعلام کرد و افزود: طی این مدت همچنین ۲۰ کیلومتر آزادسازی حریم رودخانه در این منطقه انجام شده است.

رشیدی استان کرمان را نمونه‌ای برای لایروبی رودخانه‌ها در سطح کشور دانست و گفت: با تلاش معاون عمرانی استانداری کرمان این فعالیت آغاز و هم اکنون در حال اجرا است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.