سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک ۲۷ میلیارد تومانی خیرین سلامت برای مبارزه با کرونا

مدیر عامل مجمع خیرین استان خراسان رضوی گفت: در ۵ ماهه نخست امسال، خیرین حوزه سلامت استان خراسان رضوی ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای مبارزه با کرونا کمک کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید مرتضی احتشام‌فر مدیر عامل مجمع خیرین استان خراسان رضوی گفت: تا پایان مرداد ماه امسال خیرین حوزه سلامت ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حوزه کرونا کمک‌هایی را داشته اند.

او افزود: اگر چه این کمک‌ها به صورت نقدی و غیر نقدی شامل ماسک، کمک‌های غذایی، هندرآب و... بود، اما بالغ‌بر ۲۰ میلیارد تومان از این کمک‌ها فقط در حوزه بهداشت و درمان جذب شده است.

مدیر عامل مجمع خیرین استان خراسان رضوی ادامه داد: کمک‌های خیرین تکمیل کننده تلاش‌های بهداشت و درمان است.

 احتشام‌فر بیان کرد: شرایط اقتصادی، تحریم‌ها و مشکلات موجب شده که دولت حتی به تعهدات خودش هم نتواند عمل کند، اگر چه برخی خیرین حتی بیش از آنچه تفاهم‌نامه امضا کرده‌اند، کمک داشته‌اند.

او تصریح کرد: کمک‌های خیرین بسیار ارزشمند بوده و امیدواریم همچنان تداوم داشته باشد، در بسیاری مواقع از کاشمر به عنوان شهرستان پیشرو و الگو در حوزه خیرین سلامت نام می‌بریم.
 
کمک های خیرین سلامت در حوزه بهداشت و درمان
محمدجواد یزدانی  مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: در دو سال گذشته  مجمع خیرین سلامت کاشمر قدم‌های بسیار خوبی برداشته شد به طوری که بالغ‌بر ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی کمک‌های مردمی جذب گردید.

او افزود: راه‌اندازی دستگاه ام آر آی به همت خیرین یکی از اقدامات بسیار مهم و زیربنایی در منطقه ترشیز بود که اگر کمک‌های خیرین نبود این دستگاه در منطقه نصب نمی‌شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر با بیان اینکه در روز‌های اخیر آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا در کاشمر راه‌اندازی گردید، ادامه داد: در دو سال اخیر اقدامات بسیار ارزشمندی در حوزه سلامت شهرستان کاشمر به همت  خیرین انجام شده که قابل تقدیر است.

انتهای پیام//م. د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.