سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرحی برای تشویق بوشهری‌ها به اجرای اصول بهداشتی کرونا

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر از اجرای طرح آخرین حلقه برای تشویق و ترغیب شهروندان به منظور اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد مظفری مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر در جلسه شورای اطلاع رسانی استان بوشهر گفت: برای تشویق و ترغیب مردم به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سواحل و اماکن پرتردد استان طرح آخرین حلقه با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد استان اجرایی می‌شود.

او افزود: در این طرح که با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد و ادارات و شبکه‌های بهداشت شهرستان ها‌ی استان بوشهر اجرا خواهد شد، سازمان‌های مردم نهاد استان با استقرار در سواحل استان و مکان‌های پرتردد به کسانی که شیوه نامه‌های کرونا از جمله ماسک زدن را رعایت نمی‌کنند آموزش‌ها می‌دهند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر بیان کرد: با وجود اینکه در بیشتر ادارات و اصناف استان شیوه نامه‌ها به نحو مطلوبی اجرامی شود اما در سواحل استان به علت شلوغی و تراکم جمعیت و رعایت نکردن فاصله گذاری شاهد وضعیت خوبی نیستیم.


بیشتر بخوانید


مظفری هدف این طرح را آشنا کردن افراد با علایم، عوارض و پیامد‌های ویروس کرونا، تشویق عموم به استفاده از ماسک و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، افزایش سطح سلامت جامعه با رعایت بهداشت و به‌ویژه استفاده از ماسک، آشنایی جامعه با آسیب‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بر اثر رعایت‌نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی دانست و افزود: برای رسیدن به اهداف مورد نظر همه شهروندان باید با سازمان‌های مردم نهاد همکاری کنند.

او، با اشاره به اینکه سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر از اولین روز‌های شیوع کرونا در کنار کادر درمان و مدیریت استان برای خدمت به مردم وجامعه فعالیت کرده‌اند، عنوان کرد: اجرای این طرح می‌تواند کمک شایانی به پیشگیری از آمار مبتلایان و مرگ و میر‌ها کند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: این طرح با نظارت فرمانداران و با مشارکت کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی در همه سواحل و مکان‌های پرتردد استان از این هفته آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.