سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان کار سارق حرفه‌ای در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری یک سارق حرفه‌ای منازل و کشف ۳۰ فقره سرقت در عملیات ماموران انتظامی کلانتری ۱۵ شهر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردارعبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل مسکونی در شهر کرمان، دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی از محل وقوع سرقت ها، یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، وی در یک عملیات غافلگیرانه با تلاش ماموران کلانتری ۱۵ شهر کرمان در مخفیگاهش دستگیر شد.

سردار ناظری با اشاره به کشف تعدادی از اموال مسروقه از مخفیگاه این سارق تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های پلیسی و در مواجهه با دلایل و مستندات قانونی پلیس لب به سخن گشود و به ۳۰ فقره سرقت منزل در شهرکرمان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی گفت:فراهم کردن آرامش و رضایت مندی شهروندان از مقوله‌های مهم ایجاد امنیت در جامعه است که پلیس به خوبی به این امر توجه دارد.

او از شهروندان خواست منازل خود را به تجهیزات ایمنی ازجمله نرده، دزدگیر، دوربین مداربسته، در‌های ضد سرقت تجهیز و از حفاظ برای پنجره‌ها و بالکن‌های خود استفاده کنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.