سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام بیش از ۳ هزار آزمون نمونه نازل‌های جایگاه‌های عرضه سوخت در خوزستان

مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: ۳ هزار و ۶۷۹ مورد آزمون نمونه از نازل‌های جایگاه‌های عرضه سوخت مایع در استان در نیمه نخست امسال انجام شد.

رضا دهدشتی زاده مدیرکل استاندارد خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در نیمه نخست امسال ۳ هزار و ۶۷۹ مورد آزمون از نازل‌های جایگاه‌های عرضه سوخت شامل؛ بنزین و گازوئیل انجام شد که از این تعداد، ۲ هزار ۹۶۹ مورد قبول و ۷۱۰ مورد نیز رد شدند.

او در ادامه به آزمون وسایل توزین سبک در استان اشاره کرد و افزود: آزمون از یک هزار و ۳۳۹ دستگاه انجام شد و همه دستگاه‌ها قبول شدند، ضمن اینکه برای ۹۶ واحد تولیدی متخلف اخطاریه صادر شد.

دهدشتی زاده با بیان اینکه در ۶ ماه نخست امسال، ۱۴ هزار و ۷۳۶ مورد آزمون نمونه از شیر‌های تعویضی سیلندر گاز صورت گرفت که از این تعداد ۴ هزار و ۵۵۶ نمونه تاییدیه گرفتند و ۱۸۰ نمونه مردود شدند، اظهار داشت: آزمون نمونه از یک هزار و ۹۱ واحد تولیدی انجام شد که از این تعداد یک هزار و ۲۴ مورد قبول و ۶۷ واحد رد شدند.

این مقام مسئول در ادامه به انجام ۱۱ آزمون نمونه سیلندر‌های گاز در بازار اشاره و تصریح کرد: ۱۰ واحد نمره قبولی اخذ کردند و یک مورد رد شد، همچنین ۳۲۵ آزمون نمونه بر کالا‌های صادراتی تحت پوشش استاندارد اجباری انجام شد که از این تعداد ۲۶۸ مورد قبول و ۵۷ مورد دیگر رد شدند.

مدیرکل استاندارد خوزستان با اشاره به انجام آزمون نمونه بر ۱۱ هزار و ۸۰۱ مورد محموله وارداتی تحت پوشش استاندارد اجباری و مصوب هیات وزیران، بیان داشت: ۱۱ هزار و ۷۷۵ مورد قبول و ۲۶ مورد رد شدند، ضمن اینکه در مدت زمان مذکور ۵۰۷ گواهینامه آسانسور صادر و ۳ هزار و ۹۵۷ سیلندر گاز از گردش کار خارج شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.