سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سناتور لی بدون ماسک در نشست رسمی سنا حاضر شد

نماینده جمهوریخواه ایالت یوتا که به ویروس کرونا مبتلا بود در نشست رسمی مجلس سنا بدون استفاده از ماسک حاضر شد و واکنش رسانه‌ها را برانگیخت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از­ خبرگزاری­ رویترز، «مایک لی» نماینده جمهوریخواه ایالت یوتا در مجلس سنا- که ۱۱ روز پیش به عفونت ویروسی کرونا ­مبتلا شده بود - در نخستین روز از نشست کمیته قضایی این مجلس برای بررسی نامزدی قاضی «ایمی کانی برت» برای عضویت در دادگاه عالی این کشور بدون ماسک حضور پیدا کرد و سوژه‌ی رسانه‌ها شد.

سناتور لی در نشست کمیته قضایی مجلس سنا بدون ماسک سخن گفت و توضیح داد چگونه فرایند نامزدی دادگاه عالی، سیاسی شده است. او گفت: «ما اجازه داده ایم شاخه‌ای از دولت که سیاسی نیست سیاسی شود.»

سناتور لی گفت صبح امروز پزشکش به او گفته­ به­ کرونا­ مبتلا نیست. او نامه‌ای از «برایان موناهان» پزشک کنگره منتشر کرد که به او نوشته بود دیگر نیاز نیست در قرنطینه بماند.

در ضمن، سناتور تام تیلیس هم که پیشتر و پس از شرکت در مراسم اعلام نامزدی قاضی برت در رُز گاردن، مبتلا به ویروس کرونا تشخیص داده شد، از راه دور و به شکل مجازی در نشست کمیته قضایی مجلس سنا شرکت می‌کند.

امتناع کاخ سفیدنشینان و در راس آن‌ها رئیس جمهور آمریکا و جمهوریخواهان از زدن ماسک سرانجام سبب شد که شمار زیادی از مقامات دولتی  از جمله خود ترامپ به ویروس کرونا مبتلا شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.