سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابتلای ۲ هزار و ۹۰۰ کارگر زنجانی به کرونا

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ نفر از کارگران زنجانی دچار بیماری کرونا شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، یوسفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، با بیان اینکه بیش از دو هزار و ۹۰۰ نفر از کارگران واحد‌های تولیدی و صنعتی در استان زنجان دچار بیماری کرونا شده اند، گفت: تاکنون از این تعداد مورد فوتی مربوط به بیماری کوئید-۱۹ در بین کارگران زنجانی نداشتیم.

او افزود: کارگران واحد‌های تولیدی در شهرستان‌های زنجان و ابهر بیشترین مبتلایان به بیماری کرونا در استان زنجان را به خود اختصاص داده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، با بیان اینکه با واحد‌های تولیدی که در آن‌ها دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت نشود به شدت برخورد می‌شود، گفت: تمام کارگران در واحد‌های تولیدی موظف به رعایت بهداشت فردی و اجتماعی هستند.

یوسفی تاکید کرد: برای تهیه و توزیع ماسک و اقلام بهداشتی مورد نیاز کارگران واحد‌های تولیدی و صنعتی با شرکت‌هایی از جمله تعاونی داروسازان هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

او ادامه داد: تولید اقلام بهداشتی در واحد‌های تولیدی استان زنجان روند روبه رشد دارد و با توجه به وضعیت موجود ماسک، در حال حاضر استان زنجان مشکل کمبود ماسک را ندارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، از تشکیل بیش از ۹۰۰ هسته همیار سلامت در واحد‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان خبر داد.
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.