سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۱۰۰درصدی کمک‌های اهدایی به مراکز نیکوکاری شهرستان سرپل ذهاب

رئیس کمیته امداد شهرستان سرپل ذهاب گفت : در نیمه نخست امسال خیران شناسایی شده در مراکز نیکوکاری این شهرستان شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به نیازمندان اهدا کردند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علی اکرم منصوری رئیس کمیته امداد شهرستان سرپل ذهاب گفت : در نیمه نخست امسال خیران شناسایی شده در مراکز نیکوکاری این شهرستان شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به نیازمندان اهدا کردند که این میزان کمک نسبت به مدت مشابه پارسال از رشد ۱۰۰ درصدی برخوردار بوده است.

او گفت : هم اکنون هفت مرکز نیکوکاری در این شهرستان با هدف مشارکت خیران در خدمت‌رسانی به نیازمندان راه‌اندازی شده است.

منصوری با تاکید بر اینکه تاکنون سهم مراکز نیکوکاری از کل مشارکت‌های مردمی در شهرستان ۵۵ درصد بوده، افزود: بیشترین کمک‌های جمع آوری شده در مراکز نیکوکاری شهرستان مربوط به مرکز نیکوکاری مسجد قادرالحسینی وشهدای بازی دراز بوده است.

منصوری با یادآوری اینکه مجموع کمک‌های جمع آوری شده در مراکز نیکوکاری شهرستان طی شش ماهه نخست سال ۹۸ سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده است، ادامه داد: شناسایی، ارتباط و تعامل موثر با خیران و موسسات خیریه به منظور بهره مندی از ظرفیت آنان برای رفع مشکل محرومان و ارتقای فرهنگ انفاق و نیکوکاری از اهداف ایجاد مراکز نیکوکاری است.

منصوری گفت: مراکز نیکوکاری کمک‌های مردمی را بنا به نیت خیران به تامین جهیزیه نوعروسان، معیشت نیازمندان، تامین هزینه‌های درمانی، فرهنگی، مسکن و اشتغال نیازمندان اختصاص می‌دهند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.