سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیکر مطهر شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم بر دستان اهوازی‌ها

آیین استقبال از پیکر پاک و مطهر ۵ شهید دوران دفاع مقدس و مدافع حرم امشب با استقبال مردم ولایتمدار و شهید پرور خوزستان در فرودگاه بین المللی سردار شهید قاسم سلیمانی اهواز برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محمدرضا نعمتی مسئول تبلیغات سپاه ولیعصر (عج) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: شهید مدافع‌حرم مهدی نظری که برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه خاتون (س) به سوریه اعزام شده بود، در جریان حمله نیرو‌های تکفیری به منطقه خان‌طومان در ۲۰ خرداد ماه سال ۱۳۹۵ در استان حلب سوریه به شهادت رسید و پیکرش مفقود شد.

او افزود: پیکر پاک و مطهر شهیدان فرامرز بهروان از دزفول، روزعلی ایزدیان از مسجدسلیمان، روزعلی کرملایی از شوشتر و شهید مدافع حرم مهدی نظری از اندیمشک امشب به میهن اسلامی ما بازگشتند.

سرهنگ پاسدار نعمتی بیان داشت: ۴ شهید دوران دفاع مقدس بیش از ۳۶ سال و شهید مدافع حرم بیش از ۵ سال جاویدالاثر بودند که پس از تفحص به سرزمین ایثار و شهادت و زادگاه خود بازگشتند و آیین تشییع این شهدا از روز سه شنبه ۲۲ مهرماه تا پایان تعطیلات شهادت پیامبر اکرم (ص) و امام رضا (ع) مطابق با برنامه ریزی ادارات شهرستان‌های میزبان انجام خواهد شد.

مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اینکه پیکر مطهر شهید مدافع حرم مهدی نظری که پس از ۵ سال در منطقه خان طومان سوریه تفحص و شناسایی شد به شهرستان اندیمشک منتقل می‌شود و روز چهارشنبه ساعت ۸ و ۳۰ از میدان امام به سمت بهشت زهرا (س) این شهرستان تشییع و در قطعه شهدای مدافع حرم به خاک سپرده خواهد شد.

او تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا این آیین با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.