سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار امیدیه:

پارک ها، مراکز آموزشی و آرامستان‌های امیدیه تعطیل می‌شوند

رفیعی گفت: پارک ها، مراکز آموزشی و آرامستان‌های امیدیه به منظور جلوگیری از افزایش ابتلا به کرونا تعطیل می‌شوند.

سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به وضعیت قرمز شهرستان باشگاه‌های ورزشی، آموزشگاه ها، مراکز آموزشی، قهوه خانه ها، کافی شاپ ها، خانه‌های بازی و آرامستان‌ها تعطیل می شوند.

او با بیان اینکه مقابله با بیماری کرونا ادامه دارد، افزود: سایر اصناف با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند و ادامه فعالیت رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها فقط به صورت بیرون بر امکان پذیر است.

رفیعی اظهار داشت: اصناف و بانک‌هایی که در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام نکرده اند و فاقد کد هستند با صدور اخطار پلمب می‌شوند، همچنین بازرسی‌های مستمر با حضور دستگاه‌های مرتبط با هدف نظارت بر رعایت اصول بهداشتی و برخورد با اصناف متخلف الزامی است.

رئیس ستاد مقابله با کرونا امیدیه ادامه داد: شهرداری موظف است همه پارک‌ها را خاموش کند، چراکه حضور و تجمع افراد در پارک‌ها ممنوع است، ضمن اینکه برگزاری مراسم و تجمع تحت هر عنوانی در شهرستان ممنوع بوده و با خاطیان و برگزارکنندگان براسا قانون برخورد می‌شود، همچنین آرامستان‌های شهرستان تعطیل هستند و از برگزاری مراسم و تجمع افراد جلوگیری بعمل می‌آید.

او بیان داشت: انتظار داریم که شهروندان با توجه به وضعیت قرمز و پرخطر شهرستان، همچنان با رعایت نکات پیشگیری و بهداشتی از شیوع هر چه بیشتر کرونا در سطح شهرستان جلوگیری کنند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.