سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جلسه فرمانده هنگ مرزی پاوه با فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید کاظمی

فرمانده هنگ مرزی پاوه با فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید کاظمی سپاه، در گروهان مرزی باینگان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رسول سرابخشکه فرمانده هنگ مرزی پاوه، به اتفاق رئیس بازرسی و معاون عملیات هنگ مرزی پاوه در گروهان مرزی باینگان با آسیابانی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید کاظمی و هیئت همراه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار سرهنگ سرابخشکه گفت : کنترل و کاهش جرائم و مبارزه با قاچاق کالا از اولویت‌های مرزبانان است و تلاش‌های مستمر همکاران ما و دیگر نیرو‌های نظامی و امنیتی موجبات ارتقاء امنیت در منطقه را داشته است.

آسیابانی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید کاظمی ضمن قدردانی از اقدامات مجموعه مرزبانی به بررسی مشکلات مرزی پرداخت و گفت : مجموعه مرزبانی اعم از سپاه و هنگ مرزی مایه اقتدار و امنیت منطقه و جامعه است.

آسیابانی گفت : بخش عظیم تولید و امنیت مربوط به هوشیاری و توانمندی نیروی انتظامی بخصوص مرزبانی است که با جان و دل به مردم و مرزنشینان خدمت رسانی می‌کنند.

آسیابانی افزود: ما همگی سربازانی هستیم تحت عنوان "نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران" و فقط رنگ لباس ما فرق می‌کند، اما هدف یکی است.

سرابخشکه گفت: هدف در هر دو سازمان یکی است و این امر با تعامل کارکنان در سطوح مدیریتی خرد و کلان باعث افزایش ضریب امنیتی در مرز می‌شود و انشاالله دعای خیر امام سجاد (ع) هم در حق کارکنان سپاه و هم مرزبانی راهگشا باشد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.