سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس منطقه قره‌باغ:

رژیم صهیونیستی مسئول کشتار غیرنظامیان در منطقه است

رئیس منطقه قره‌باغ با مسئول دانستن رژیم صهیونیستی در تشدید تنش‌ها و کشتار غیرنظامیان در این منطقه گفت این رژیم سلاح در اختیار باکو قرار می‌دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از شبکه تلویزیونی الاتجاه، «آراییک هاروتیانیان» رئیس منطقه قره باغ  گفت رژیم صهیونیستی مسئول تشدید تنش و کشتار جمعی در منطقه است. 

او اظهار داشت: رژیم صهیونیستی به خوبی می‌دانست که سلاح و اموالش در جنگ‌های کنونی در منطقه علیه غیر نظامیان ارمنی استفاده می‌شود.

در همین زمینه ارمنستان سفیر خود نزد رژیم اشغالگر را به سبب نگرانی از اقدام رژیم صهیونیستی مبنی بر فروش سلاح به کشور جمهوری آذربایجان، فراخواند.

در تاریخ ۲۷ سپتامبر سال جاری، درگیری میان نظامیان ارمنستان و جمهوری آذربایجان در مرز‌های مشترک دو کشور از سر گرفته شد و وزارت دفاع جمهوری آذربایجان با صدور بیانیه ای، نیرو‌های ارمنستان را آغاز کننده عملیات و نخست وزیر ارمنستان نیز جمهوری آذربایجان را آغازکننده حمله دانستند.

این در حالی است که در مذاکرات طولانی که بامداد شنبه (۱۹ مهر) در مسکو به پایان رسید، طرفین در مورد آتش‌بس در قره‌باغ از ساعت ۱۲ شنبه ۱۰ اکتبر (۱۹ مهر) به توافق رسیدند، اما تاکنون این آتش بس بارها از سوی دو کشور نقض شده است. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.