سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار دشت آزادگان:

سلامتی دانش آموزان و معلم‌ها در دشت آزادگان قربانی کرونا نشود/ لزوم تداوم آموزش‌ها در فضای مجازی

سیلاوی با تاکید بر اهمیت حفظ سلامت دانش آموزان و معلم‌ها در دشت آزادگان گفت: لزومی به حضور دانش آموزان در مدرسه نیست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان و رئیس شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: با توجه به شرایط بحرانی کرونا و وضعیت قرمز، باید تمهیدات لازم برای حفظ سلامت دانش آموزان و معلم‌ها برای جلوگیری از ابتلا آن‌ها به بیماری کرونا اتخاذ شود.

او با تاکید بر رعایت موارد بهداشتی و شیوه نامه‌های ستاد مقابله با کرونا ویروس دشت آزادگان افزود: در شرایط کنونی مهمترین اولویت کاری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان باید سلامت دانش آموزان باشد، البته باید آموزش‌ها در فضای مجازی به کیفیت آموزش‌های حضوری ادامه پیدا کند.

سیلاوی اظهار داشت: آموزش و پرورش باید با برنامه ریزی و مدیریت درست به گونه‌ای عمل کند که بیماری کرونا موجب تضعیف سطح علمی و آموزشی جامعه نشود و با فعالیت‌های مثمر در فضای مجازی این کمبود‌ها مرتفع شود، البته از زمان بازگشایی مدارس در شهرستان از نظر رعایت موارد بهداشتی وضعیت خیلی خوبی داشتیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش دشت آزادگان تاکید کرد: در صورتیکه احدی از کادر مدارس به بیماری کرونا مبتلا شود، مدرسه مورد نظر در سریعترین وقت ممکن باید تعطیل شود، البته امیدواریم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مدارس شاهد سلامتی معلم‌ها و کادر آموزش و دانش آموزان باشیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.