سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز پویش «جوانان پیشرو اهدای خون»

رئیس مجمع جوانان استان کرمانشاه از آغاز پویش «جوانان پیشرو اهدای خون» به مناسبت هفته تربیت‌بدنی خبر داد و گفت : همه جوانان و ورزشکاران کرمانشاهی برای شرکت در این پویش مردمی دعوت هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محسن پروانه رئیس مجمع جوانان استان کرمانشاه برگزاری پویش جوانان پیشرو اهدای خون را یکی از مصوبات مجمع جوانان استان دانست و گفت : بنا داریم با همکاری سازمان انتقال خون برگزاری چنین پویش‌هایی را به صورت مستمر انجام دهیم.

او گفت : در این مرحله و به مناسبت شهادت امام رضا (ع) و آغاز هفته تربیت‌بدنی، روز‌های ۲۶ و ۲۸ مهر در مرکز انتقال خون کرمانشاه، ۲۷ مهر در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود، ۲۹ مهر در بیمارستان شهدا سرپل‌ذهاب و روز ۳۰ مهر جنب بیمارستان شهید چمران کنگاور، همه جوانان و ورزشکاران با حضور خود بخشی از مشکل کمبود بانک خون استان را جبران می‌کنند.

پروانه، اهدای خون و پلاسما در شرایط ویژه امروز و کرونا را حیاتی دانست و افزود: یکی از وظایف مجمع جوانان این است که مردم را برای چنین کار‌های مهمی بسیج کند.

این عضو مجمع ملی جوانان کشور نقش تشکل‌های مردمی را در ارتباط گرفتن با مردم بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: سمن‌ها ظرفیت بزرگی برای توسعه استان محسوب می‌شوند که می‌توانند بدون هزینه و بدون واسطه با مردم ارتباط برقرار کرده و چنین کار‌های ارزشمندی را به نتیجه برسانند.

پروانه در خصوص نحوه شرکت در این پویش هم گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این پویش و کسب اطلاعات بیشتر از طریق واتس‌آپ با شماره‌های ۰۹۳۵۴۶۱۷۰۷۰ و ۰۹۳۸۲۹۹۷۱۷۱ و از طریق کانال اینستاگرام به آدرس majmaejavanan_kermanshah مراجعه کنند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.