سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرحله ششم تمرینات تیم ملی فوتسال اواسط آبان برگزار می‌شود

با اعلام کادر فنی تیم ملی فوتسال تمرینات ملی پوشان کشورمان برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا اواسط آبان ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله ششم تمرینات تیم ملی فوتسال برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا قرار است از ۱۶ آبان ماه به مدت ۵ روز در جزیره کیش برگزار شود و بعد از پایان این تمرینات ملی پوشان کشورمان عازم تهران شده و بعد از یک استراحت کوتاه مدت به مشهد می‌روند تا خود را برای بازی دوستانه با کویت آماده کنند.


بیشتر بخوانید


طبق گفته مسئولان کمیته فوتسال و با اعلام کادر فنی تیم ملی فوتسالیست‌های کشورمان قرار است اواخر آبان ماه به کویت بروند تا در آنجا ۲ بازی دوستانه با تیم ملی این کشور برگزار کنند تا بازیکنان با آمادگی بالایی راهی مسابقات جام ملت‌های آسیا شوند.

مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا از ۱۲ تا ۲۳ آذر ماه به میزبانی کویت در ورزشگاه شیخ سعد آل عبدالله برگزار می‌شود و در پایان ۵ تیم اول این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی را کسب می‌کنند.

ملی پوشان فوتسال کشورمان در مسابقات جام ملت‌های آسیا در گروه چهارم با تیم‌های ملی عربستان، کره جنوبی و تایلند همگروه شده است و در اولین رقابت خود روز پنجشنبه ۱۳ آذر ماه باید به مصاف تیم ملی عربستان برود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.