سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در فصل پاییز ۵۰۰ هزار بوته گل داودی در مشهد کاشته می شود

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: بیش از ۵۰۰ هزار بوته گل داوودی در رنگ‌های گوناگون در سطح شهر مشهد همزمان با آغاز فصل پاییز کاشته می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: گل‌های داوودی یکی از زیبا‌ترین گل‌های پاییزی هستند و مقاومت آن‌ها به شرایط آب و هوایی مشهد و تنوع رنگی بی نظیرشان باعث شده تا از این گل‌های بسیار زیبا به عنوان یکی از گل‌های مناسب کاشت در فصل پاییز مشهد استفاده می‌شود.

اوافزود: کاشت این بوته های گل از ۲۵ شهریور در سطح شهر آغاز و تا ۱۵ آبان ادامه دارد و تاکنون این عمل، پیشرفت ۴۰ درصدی داشته است.


بیشتر بخوانید


معاون خدمات شهری مشهد بیان کرد: هر سال در  مشهد، جشنواره گل های داوودی با شکوه بسیار زیادی برگزار می شد، اما امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و به منظور پرهیز از تجمع مردم در بوستان ها و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، جشنواره گل های داوودی لغو شد.

یعقوبی بیان کرد: علاوه بر گل های داوودی امسال بیش از سه میلیون بوته گل پاییزی شامل همیشه بهار، بنفشه، مینا چمنی، کلم در فضایی به وسعت بیش از ۵۹ هزار متر مربع در میدان ها وسطح شهر کاشته خواهد شد.

 
 
انتهای پیام//ف.ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.