به گزارش خبرنگار
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
ساری ، فرامرز سپری مدیرعامل
شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به بدهکاری ۳۵۰ میلیارد تومانی شرکت توزیع برق مازندران در بخشهای مختلف، وجود برنامه جامع برای برون رفت از مشکلات موجود را ضروری دانست و گفت: روشهای اجرایی فعلی پاسخگوی پیشبرد کارها نبوده و این روشهای موجود در فرآیند مدیریتی، نیازمند بررسی و تغییر است.
او با تاکید بر مدیریت متمرکز نرم افزارهای موجود شرکت و نیز اهمیت شایسته سالاری در انتخاب مدیران با توجه به دادههای آزمون کلینیک مدیریت افزود: اجرایی شدن طرح سیما بسیار مهم بوده و رتبه بندی عملکرد معاونتها و مدیران در پیشبرد عملکرد و اهداف شرکت بسیار حائز اهمیت است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران تعداد خدمات غیر حضوری شرکت توزیع برق مازندران را ۴۰ خدمت برشمرد و گفت: با تلاش همه همکاران؛ این تعداد به ۸۰ خدمت افزایش خواهد یافت.
انتهای پیام/س