سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری:

خوشبختانه مشکل کمبود تخت بیمارستانی نداریم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: علی رغم نگرانی و هشدار از افزایش شیوع کرونا، کمبود جدی تخت بیمارستانی نداریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: به واسطه تلاش و مراقبت‌های همکاران در سطح مراکز بهداشتی و درمانی و سطح یک سعی شده است ورودی بیمارستان‌ها تا حد ممکن کنترل شود.

او افزود: مراقبین سلامت با غربالگری، راهنمایی و هدایت بیماران در خانه‌های بهداشت، مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و در کنار آن راه اندازی کلینیک تنفسی جنب مرکز آموزش، درمانی هاجر (س) شهرکرد به عنوان یکی از الگوی‌های موفق کشوری در روند رسیدگی به بیماران کرونایی، موجب گردید تا با کنترل ورودی بیمارستان ها، با کمبود جدی در تخت‌ها در این مراکز مواجه نباشیم.


بیشتر بخوانید


شیرانی اضافه کرد: علی رغم نگرانی و هشدار نسبت به افزایش میزان شیوع بیماری کرونا در استان، روند ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا و غیر کرونایی بر اساس استاندارد‌های لازم و به نحو مطلوب در حال انجام است.

او ادامه داد: خوشبختانه کمبودی در تخت‌های ویژه و معمولی در مراکز درمانی استان وجود ندارد.

شیرانی با اشاره به اعمال جریمه برای افرادی که دستورالعمل‌های بهداشتی بویژه زدن ماسک را برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا رعایت نمی‌کنند اظهار داشت: این طرح در حال حاضر در استان تهران به طور آزمایشی در حال اجراست و پس از سنجیده شدن و در صورت، اصلاح در سایر نقاط کشور به اجرا گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.