سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال مردم خراسان شمالی از ۳ شهید دفاع مقدس

معاون فرهنگی و هنری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی از تشییع و تدفین ۳ شهید گرانقدر دفاع مقدس در خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، کهنسال معاون فرهنگی و هنری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت:پیکر سه شهید استان در دوران دفاع مقدس، اخیرا تفحص و هویت آنان مشخص شده است، دقایقی قبل برای خاکسپاری وارد استان شدند.


بیشتر بخوانید


کهنسال افزود:پیکر مطهر‌ای شهیدان شامل محمدحسین ایمانی، قربانعلی کبریایی و حمیدرضا قویدل، پس از ورود به بجنورد، برای تشییع و تدفین در زادگاهشان به شهرستان اسفراین، فاروج و جاجرم انتقال خواهد یافت.

نماینده ولی فقیه در استان در مراسم استقبال از شهدا در فرودگاه بجنورد، با اشاره به صفات ممتاز شهدا که در قرآن هم بیان شده است، گفت: برای شهدا، دین و خدا محبوب تر بود بنابراین همه چیزخود را فدای آن کردند.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: شان شهدا خیلی بالاتر از مراسمی است که امروز برگزار کردیم و اگر در شرایط اضطرار نبودیم، در استقبال و تشییع این سه شهید، حماسه برپا می کردیم.

او گفت: این شهدا، پشتوانه انقلاب و سندهای ماندگار انقلاب ما و نشان افتخار ملت ما هستند.

اجساد مطهر این شهدا که همگی از نیرو‌های بسیجی بوده اند، توسط گروه‌های تفحص کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیرو‌های مسلح کشف و شناسایی شده است.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.