سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته کمیته امداد:

پیوستن خیران نیک اندیش به رزمایش ایران همدل

رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب گفت: خیران نیک اندیش با پیوستن به رزمایش ایران همدل ۱۲۰ پوشاک مدرسه و ۱۵۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند در این شهرستان اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمد بیگزاده رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب گفت : مرحله دوم رزمایش ایران همدل از ابتدای ماه محرم آغاز و همچنان به منظور جمع آوری کمک‌های مردمی برای نیازمندان ادامه دارد.

او گفت : در تازه‌ترین کمک‌ها به این رزمایش خیران نیک اندیش ۱۲۰ پوشاک مدرسه شامل مانتو و شلوار و ۱۵۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند اسلام آبادغربی اهدا کردند.

رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب افزود: ارزش بسته‌های لوازم التحریر و پوشاک اهدایی بیش از ۸۱ میلیون تومان بوده است.

محمد بیگزاده با یادآوری اینکه مرحله دوم رزمایش ایران همدل تا پایان ماه صفر ادامه دارد، افزود: خیران نیک اندیش می‌توانند برای مشارکت در این رزمایش به دفاتر کمیته امداد در شهرستان یا سایت الکترونیکی www.emdad.ir مراجعه و یا کد دستوری*۸۸۷۷*۱# را از طریق تلفن‌های همراه شماره گیری کنند .

کمک ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی خیران به مراکز نیکوکاری

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سرپل‌ذهاب گفت: خیران از ابتدای امسال تاکنون ۶میلیارد و ۵۰۰ میلیون به مراکز نیکوکاری این شهرستان کمک کردند.

علی‌اکرم منصوری افزود: اکنون هفت مرکز نیکوکاری در این شهرستان با هدف مشارکت خیران برای خدمات‌رسانی به نیازمندان راه‌اندازی شده است.

او ادامه داد: کمک‌های جمع‌آوری شده امسال نسبت به مدت مشابه سال ۹۸، ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سرپل‌ذهاب گفت: از مجموع کمک‌های جمع‌آوری شده پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان غیر نقدی و ۸۰۰ میلیون تومان نقدی بوده است.

منصوری ادامه داد: سهم مراکز نیکوکاری از کل درآمد‌های شهرستان ۵۵ درصد است و بیشترین درآمد‌های مراکز نیکوکاری شهرستان مربوط به مرکز نیکوکاری مسجد قادرالحسینی و شهدای بازی دراز است.

او گفت: شناسایی، ارتباط و تعامل موثر با اشخاص حقیقی و حقوقی تاثیرگذار از جمله خیران و موسسات خیریه به منظور استفاده بهینه از ظرفیت آنان در راستای رفع مشکل محرومان، ایجاد همبستگی، تکامل و توازن اجتماعی در جامعه و ارتقای فرهنگ انفاق و نیکوکاری و طراحی، استقرار و مدیریت شبکه‌های نیکوکاری با تمرکز بر محله و با محوریت مسجد محله جزو اهداف این مراکز است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سرپل‌ذهاب افزود: مراکز نیکوکاری شهرستان با ارائه خدمات در زمینه جهیزیه، کمک معیشت، درمان، فرهنگی، مسکن و اشتغال آماده بهره‌گیری از ظرفیت آحاد جامعه در رفع فقر و محرومیت هستند.

مددجویان آموزش‌های رایگان فنی و حرفه‌ای دریافت کردند

۶ هزار و صد نفر از مددجویان کرمانشاهی فاقد مهارت، در نیمه نخست امسال آموزش‌های رایگان فنی و حرفه‌ای دریافت کردند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان با بیان اینکه ۷۴۱ میلیون تومان اعتبار به مهارت آموزی بیش از ۶ هزار مددجوی کمیته امداد در کرمانشاهبرای مهارت آموزی این مددجویان هزینه شده، گفت: مددجویان مذکور در دوره‌های مقدماتی، کسب و کار و پایدار سازی آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای را کسب کرده اند.

رضا طاهری با اشاره به اینکه مددجویان دارای مهارت می‌توانند از وام‌های قرض الحسنه اشتغال بهره‌مند شوند، افزود: کمیته امداد تا سقف ۵۰ میلیون تومان به مددجویان دارای مهارت جهت اجرای طرح‌های اشتغال وام قرض الحسنه پرداخت می‌کند.

او گفت: مددجویان متقاضی برای دریافت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مورد علاقه خود می‌توانند به دفاتر کمیته امداد در شهرستان‌ها مراجعه کنند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.