سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار آبادان:

شهرداری آبادان برای اجرای پروژه بهسازی معابر با همه توان در کنار قرارگاه خاتم خواهد بود

محمود رضا شیرازی از همکاری نزدیک این شهرداری با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء برای اجرای پروژه‌های بهسازی معابر آبادان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،محمودرضا شیرازی پس از دیدار با مدیران اجرایی پروژه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) گفت: مشارکت قرارگاه خاتم در اجرای پروژه های بهسازی معابر آبادان همزمان با سایر شهرهای استان ، اتفاق مبارکی است و شهرداری آبادان با همه توان ، امکانات و تجهیزات خود برای کمک به قرارگاه آماده است.

او افزود: قرار است با اجرای تفاهم نامه میان سازمان منطقه آزاد اروند و قرارگاه خاتم به ارزش حدود یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال و با همکاری شهرداری آبادان، عملیات احداث معابر شهری در فازهای یک تا چهار ذوالفقاری، شطیط ، علوانیه و فاز ۲امیرآباد به زودی آغاز شود.

شهردار آبادان یادآور شد: در چند نقطه از سطح شهر مانند امیرآباد و ذوالفقاری اقدامات آماده سازی برای آسفالت و احداث پیاده رو انجام شده است و با حضور قرارگاه خاتم عملیات اجرایی آنها با سرعت به پایان می رسد،ضمن اینکه لکه گیری گسترده نیز با هدف ترمیم آسفالت سطح شهر انجام خواهد شد.

شیرازی خاطرنشان کرد: امیدواریم با به کارگیری شرکت های تحت قرارداد قرارگاه خاتم که کارنامه موفقی دارند، مشکل عمده و زیربنایی بسیاری از معابر شهر آبادان برای همیشه برطرف شود.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.