سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان:

جابجایی ۸۲۳ هزار تن کالا در بندر امام از ابتدای سال ۹۹ تاکنون

دریس گفت: میزان حمل واگنی کالا‌های اساسی از انبار‌های مجتمع بندر امام با ۳۸ درصد رشد به حدود ۸۲۳ هزار تن رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با تأکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های حمل و نقل ریلی در این مجتمع بزرگ بندری به منظور تسریع در روند خروج کالا گفت: بیش از ۱۵ هزار دستگاه واگن انواع کالای اساسی بارگیری و به اقصی نقاط کشور ارسال شد.

او با بیان اینکه این میزان جابجایی کالا از ابتدای سال ۹۹ تاکنون انجام شده است، افزود: میزان حمل واگنی کالا‌های اساسی از انبار‌های مجتمع بندر امام با ۳۸ درصد رشد به حدود ۸۲۳ هزار تن رسید.

دریس رشد پیوسته حمل ریلی کالا‌های اساسی در مدت مذکور را حاصل هم افزایی این اداره کل و راه آهن جنوب با هدف تقویت حمل و نقل ریلی عنوان کرد و بیان داشت: در این مدت همچنین بارگیری بیش از ۸ میلیون تن انواع کالا‌های اساسی از انبار‌های مجتمع بندری امام خمینی (ره) به داخل کشور انجام شد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره) همچنین میزان حمل جاده‌ای کالا‌های اساسی از مبدأ این بندر بزرگ تجاری به مقاصد درون سرزمینی را بیش از ۷ میلیون و ۳۰۳ هزار تن عنوان و تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۴۴ فروند کشتی حامل کالای اساسی در حدود ۸ میلیون تن انواع کالای اساسی در این مجتمع بزرگ تجاری که بندری کانون کالای اساسی و نخستین شهر لجستک غلات کشور است، تخلیه کرده اند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.