سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باند سارقان خودرو در فریدونکنار متلاشی شد

فرمانده انتظامی فریدونکنار از متلاشی شدن باند سارقان حرفه‌ای خودرو با ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و داخل خودرو در شهرستان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی، تخصصی و گشت زنی‌های هدفمند، سارق حرفه‌ای خودرو را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه این فرد را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی فنی کارآگاهان پلیس آگاهی به ۹ فقره سرقت خودرو و ۱۱ فقره سرقت داخل خودرو با همدستی ۷ متهم دیگر اعتراف کرد که ماموران پلیس در یک عملیات ضربتی، ۷ سارق دیگر این پرونده را دستگیر کردند.

سرهنگ هاشم پور با اشاره به اینکه از محل اختفای متهمان ۹ دستگاه خودرو سرقتی، ۱۱ قطعه و مدارک سرقتی خودرو کشف شد، افزود: متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

او با تاکید بر اینکه اشیاء قیمتی، اسناد و مدارک اتومبیل و هویتی خود را در داخل خودرو و در معرض دید قرار ندهید، گفت: قرار دادن این اشیاء در منظر دید برای سارقان وسوسه انگیز خواهند بود.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار به شهروندان توصیه کرد: از پارک خودرو‌های خود در مکان‌های خلوت اجتناب و آن را به تجهیزات ایمنی مجهز کنند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.