سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع بیش ازسه هزاربسته معیشتی در استان کردستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت:سه هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در بین اقشار آسیب دیده از کرونا در استان کردستان در حال توزیع است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حجت‌الاسلام محمد کاروندمدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا (اسفند ۹۸) تاکنون از محل درآمد موقوفات و براساس نیات واقفین استان، ۲۰ هزار بسته معیشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شده است.

او افزود:سه هزار و ۵۰۰ بسته از این تعداد در بین اقشار آسیب دیده از کرونا در استان در حال توزیع است که اولویت توزیع با خانواده‌های نیازمند بویژه در حاشیه شهر‌ها است.

او با بیان اینکه تا پایان ماه صفر سه هزار بسته معیشتی دیگر در سطح استان توزیع خواهد شد، افزود: با توجه به اینکه امسال شرایط به گونه‌ای بود که توفیق زیارت اربعین از ما سلب شد و خدمات رسانی به زوار نداشتیم بنابراین موکب موقوفات اهل سنت استان اقدام به توزیع سبد غذایی بین اقشار محروم و نیازمند جامعه کرده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان یادآور شد: این موکب از محل درآمد موقوفات استان هر سال به زوار اربعین خدمات‌رسانی می‌کرد، ولی امسال رویه را تغییر داد و با تهیه و توزیع بسته‌های غذایی به نیازمندان حاشیه شهر‌ها کمک می‌کند.

حجت‌الاسلام کاروند بیانکرد: این بسته‌ها شامل برنج، مرغ، مواد بهداشتی و لوازم التحریر است و نیازمندان محلات حاشیه شهر‌ها از جمله نایسر جامعه هدف توزیع کمک‌های مومنانه اوقاف و امور خیریه و موکب اهل سنت استان است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.