سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی مردم سیرجان از خدمات بهداشتی و درمانی هلال احمر

رئیس جمعیت هلال احمر سیرجان با اشاره به برپایی کاروان سلامت به مناسبت اربعین در سیرجان، گفت: این کاروان طی سه روز در هماشهر به هزارو ۲۰۰ نفر خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،مجید عرب قهستانی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان با اشاره به برگزاری کاروان سلامت با مشارکت و همکاری گروه جهادی بقیه الله و مجتمع مس سرچشمه، در منطقه هماشهر، گفت: این کاروان به مدت سه روز به بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کرده است.

او با اشاره به حضور ۱۵ نفر از پزشکان متخصص زنان و زایمان، چشم پزشک، دندانپزشک، داخلی و سونوگرافی در این کاروان افزود: این کاروان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به اهالی منطقه هماشهر بخش پاریز خدمات ارائه کرده است.

او با اشاره به توزیع داروی رایگان به ویزیت شدگان عنوان کرد: ارزش ریالی خدمات ارائه شده در این کاروان یکصد میلیون تومان است.

عرب با اشاره به اینکه این کاروان با شعار "جهاد ادامه دارد" و به یاد سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج علی الله دادی برگزار شده است، تصریح کرد: هماشهر در بخش پاریز در ۴۰ کیلومتری شمال غربی سیرجان واقع شده است  و دارای ۵ هزار نفر جمعیت در ۳۰ روستا می باشد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.