سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی منصوب شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی سرپرست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی را منصوب کرد.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی حمیدرضا خانکه را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر حمیدرضا خانکه
استاد محترم دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

باعنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده علمی و اجرائی جناب عالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی منصوب می‌شوید. تا با استفاده از توان تخصصی و کارشناسی اعضای محترم هیأت علمی و کارکنان محترم آن دانشگاه و استفاده از ظرفیت منابع بالقوه سایر بخش‌های حوزه خود اقدامات لازم را به عمل آورید.

امید است با اتکا به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.

همچنین وزیر بهداشت در نامه‌ای از خدمات امیرمسعود عرب لودریچه در مدت تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تشکر و قدردانی کرد.

متن این نامه نیز به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر امیرمسعود عرب لودریچه

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان برگزیده خویش عطا می‌فرماید. بدینوسیله از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر و شایسته شما در مدت تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

از خداوند متعال سلامتی، بهروزی و دوام توفیق شما را در خدمتگزاری به نظام اسلامی و مردم شریف ایران، در مناصب و جایگاه‌های دیگر خواستارم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.