سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مانور اصلاح شبکه برق در ۶ مسیر ناپایدار و پرعارضه اردبیل اجرا می‌شود

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: مانور عملیاتی اصلاح شبکه‌های برق ناپایدار و پرعارضه در ۶ مسیر نیرورسانی استان اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عبداللهیان، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان اردبیل در حاشیه مانور عملیاتی اصلاح شبکه مسیر مشگین شهر- مرادلو گفت: یکی از مشکلات برق مشگین شهر به ویژه مسیر این شهر تا مرادلو ناپایداری خط است که با شناسایی علل و عوامل این عارضه سعی کردیم اقلام مورد نیاز برای حل مشکل تامین و با فراخوان اکیپ‌های عملیاتی امروز در مشگین شهر کار اصلاح انجام شود.

او بیان کرد: امروز با همکاری ۳۸ اکیپ شامل ۲۰۲ نفر پرسنل شرکت و پیمانکاران عملیات اصلاح شبکه ۲۰ کیلو ولت در حال اجراست.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان اردبیل با اشاره به اهداف برگزاری این مانور گفت: افزایش پایداری و تاب آوری شبکه یکی از اهداف اصلی است تا در شرایط خاص جوی شاهد افت ولتاژ و نوسانات برق مشترکان نباشیم.

عبداللهیان ادامه داد: افت ولتاژ به وارد آمدن خسارت به لوازم برقی خانگی همشهریان و نارضایتی آن‌ها منجر شده بود که با نصب دستگاه اتوبستر این مشکلات رفع خواهد شد.

او گفت: بعد اتمام عملیات امروز شاهد حذف نوسانات ولتاژ برق بویژه در شرایط جوی طوفانی و بارش‌ها خواهیم بود تا رضایت مشترکان را شاهد باشیم.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق اردبیل دومین هدف گذاری را در اجرای این مانور هماهنگی نیرو‌های موجود استان در شرایط بحرانی اعلام و بیان کرد: برای احصاء و رفع ایرادات در شرایط عادی باید ۴۰ بار اعمال خاموش و اعزام اکیپ انجام می‌دادیم، اما با این مانور و با اعمال یک بار خاموشی در کمتر از یک ساعت اصلاح شبکه انجام می‌شود.

عبداللهیان گفت: تمام خطوط ناپایدار و پرعارضه استان اردبیل در ۵ مسیر دیگر شناسایی شده و با اولویت این مسیر‌ها اصلاح و ترمیم خواهد شد.

او تصریح کرد: روز‌های ۲۹ و ۳۰ آبان نظیر چنین مانوری در دو مسیر و فیدر ۴ شمالی و جنوبی اردبیل شامل مسیر ثمرین و آبی بیگلو برگزار خواهد شد تا ایرادات این مسیر‌ها رفع شود.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان اردبیل با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در اجرای این مانور گفت: نیرو‌های برق از تمامی شهرستان‌های استان در این مانور حضور دارند و در پایان اکیپ‌های برتر با معدل گیری از اقدامات و فعالیت‌ها در این مانور معرفی خواهند شد.

عبداللهیان در پایان گفت: مانور جهادی تعمیرات در شهرستان مشگین شهر با محوریت یادواره سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در حال اجراست.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.