سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز اجرای مانور جهادی اصلاح شبکه برق در شهرستان مشگین شهر

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از آغاز اجرای مانور جهادی تعمیرات و اصلاح شبکه برق در مسیر مشگین شهر – مرادلو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین قدیمی، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: برای اجرای مانور جهادی تعمیرات برق مسیر مشگین شهر - مرادلو بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

او افزود: در این مانور یک دستگاه اتوبستر در راستای افزایش ولتاژ و رفع ضعف برق منطقه به قیمت ۵۰۰ میلیون تومان خریداری و نصب شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل بیان کرد: شرکت توزیع برق استان اردبیل در راستای تامین برق مستمر و پایدار، افزایش قابلیت اطمینان و تاب آوری شبکه، کاهش خاموشی ها، جلب رضایتمندی مشترکین و ارتقا آمادگی همکاران در مقابله با بحران این مانور جهادی را برگزار می‌کند.

قدیمی با بیان اینکه در این مانور ۳۸ اکیپ و ۲۰۲ نفر حاضر هستند، گفت: این مانور در مسیر پست ۶۳ کیلوولت مرادلو در حال انجام است تا افزایش و بهبود شبکه برق مشگین و رضایت مشترکین را شاهد باشیم.

او اقدامات اجرایی در این مانور را تعویض مقر‌های معیوب، اصلاح تیر‌های فرسوده و کجی آن‌ها و افزایش ظرفیت نیرورسانی با تعویض سطح مقطع سیم‌های ابتدا فیدر‌ها اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل در ادامه بیان کرد: این برنامه اولین مانور جهادی تعمیرات در سطح استان است و در اواخر ماه آینده مانور دیگری در دو فیدر چهار شمالی و فیدر چهار جنوبی شهر اردبیل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.