سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل امور مالیاتی استان کردستان:

مالیات منبع پایداری برای اداره امور کشور است

سجودی با بیان اینکه کلید وصول مالیات شفافیت در اطلاعات مالی است، گفت: مالیات منبع پایداری برای اداره امور کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حسن سجودی مدیرکل امور مالیاتی استان کردستان در دیدار با اعضای اتاق بازرگانی استان کردستان با اشاره به نیاز نظام مالیاتی به شفافیت اطلاعات مالی برای رصد فعالیت‌های اقتصادی گفت: شفافیت مالی کلید وصول مالیات است و مودیان مالیاتی در صورتیکه عملکرد واقعی خود را اعلام کنند، اداره امور مالیاتی از آن‌ها حمایت می‌کند.

مدیرکل امور مالیاتی استان کردستان بابیان اینکه امروز نظام مالیاتی کشور در حال حرکت به سمت هوشمند سازی و شفاف‌سازی است، افزود: حمایت از تولید نیازمند این است که شرکت‌های تولیدی به تکالیف خود در خصوص ثبت اسناد مالی با شفافیت عمل کنند که با انجام این کار همکاران ما راحت‌تر می‌توانند از آن‌ها حمایت کنند.

او در ادامه بیان داشت: بدون حمایت از تولید و تولیدکننده نمی‌توان انتظار رشد اقتصادی داشت و تلاش همکاران ما این است که با اعمال تسهیلات، بخش‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مالیاتی بتوانند به بخش تولید کمک کنند.

سجودی همچنین در راستای تحقق زیرساخت‌های هوشمندسازی و شفاف‌سازی نظام مالیاتی اظهار داشت: امروزه برای رصد فعالیت‌های اقتصادی نیازمند شفافیت اطلاعات مالی مودیان مالیاتی در تمامی بخش‌ها و همچنین ایجاد و گسترش سازوکار مربوط هستیم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.