سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم هندبال ستارگان دشتستان:

مدارک ابتلای بازیکنان تیم به کرونا برای فدراسیون ارسال شده بود

عباسی گفت: پس ازمثبت شدن تست کرونای تیم هندبال ستارگان دشتستان، مدارک را برای فدراسیون ارسال کردیم.

رضا عباسی سرمربی تیم هندبال ستارگان دشتستان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: ما مقدمات حضور در لیگ برتر هندبال را انجام داده بودیم، اما ویروس کرونا تمام برنامه‌های ما را به هم زد. ۴۵ درصد تیم ما به ویروس کرونا مبتلا شدند و بدون وقفه تمام مدارک برای فدراسیون هندبال ارسال شد.  

او گفت: فدراسیون هندبال در ابتدا مدارک را از ما نمی‌پذیرفت و می‌گفت باید در تاریخ ۱۴ مهر ماه  اسامی بازیکنان را برای ما ارسال می‌کردید. ما قرار بود در لیگ برتر هندبال حضور داشته باشیم، اما ویروس کرونا مانع از این امر شد. بیماری از قبل خبر نمی‌کند و کل تیم پس از ابتلا به کرونا شوکه شدند.

سرمربی تیم ستارگان دشتستان عنوان کرد: تیم ما طبق قوانین در تاریخ ۳ مهر ماه اولین تست کرونا را انجام داد که پاسخ تست تمام بازیکنان منفی بود. تلاش کردیم تیم در قرنطینه باشد تا کسی مبتلا به ویروس کرونا نشود. مرحله دوم تست کرونا زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی انجام شد که ۱۱ نفر از اعضای تیم ما مبتلا به کرونا شده بودند. پس از اعلام نتیجه آزمایش، تمام تیم به قرنطینه رفت.

او اظهار کرد: تیم ستارگان دشتستان تنها نماینده بوشهر است و ما منتظر هستیم تا فدراسیون تصمیم نهایی را درباره تیم ما اعلام کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.