سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام عنوان کرد؛

اختصاص ۲ هزار دوز واکسن آنفلوآنزا برای بیماران خاص در ایلام

کریمیان از اختصاص ۲ هزار دوز واکسن آنفلوآنزا برای بیماران خاص در استان ایلام خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان اطلاعات کامل بیماران خاص و صعب العلاج مثل بیماران پیوند اعضا، بیماران دیالیز، بیماران ام اس، مادران پرخطر باردار و دارای بیماری زمینه‌ای را در سامانه دارد و سهمیه آن‌ها از هفته گذشته به شهرستان محل سکونت آن‌ها برای توزیع و تزریق ارسال شده است.

او بیان کرد: در هیچ کجای استان نام‌نویسی برای بیماران وجود ندارد و سامانه‌های دانشگاه هوشمند است بنابراین از مردم عزیز خواهش داریم که از تردد غیر ضرور به مراکز درمانی و دانشگاه علوم پزشکی خودداری کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: برای بیماران خاص نیز تقریباً حدود ۲هزار دوز سهمیه در نظر گرفته شده است که بر طبق لیست اسامی با آن‌ها تماس حاصل می‌شود.

کریمیان عنوان کرد: در خصوص مادران باردار نیز تقریباً بالغ بر ۲هزار دوز برای مادران پرخطر بر اساس سطح سلامت آن‌ها که در سامانه‌های هوشمند ما سطح بندی دارند، تزریق می‌شود.

او اضافه کرد: بخشی از سهمیه واکسن که دریافت شده جهت گروه‌های پرخطر تامین شده و در حال تزریق است و نظارت کافی بر این امر صورت می‌گیرد و به محض دریافت سهمیه‌های بعدی، به تدریج توزیع واکسن بین دیگر افراد آسیب پذیر صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.