سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از بانوان کارگاه جهادی کانون فرهنگی حضرت زینب (س) رامهرمز

نماینده مردم رامهرمز در مجلس از کارگاه تولید ماسک بانوان کانون فرهنگی و هنری حضرت زینب (س) این شهرستان بازدید و از آنان قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالرضا باغ شیرین سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز گفت: کارگاه جهادی کانون فرهنگی و هنری حضرت زینب (س) شهرستان رامهرمز با حضور نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس، در مرحله اول به فعالیت خود پایان داد.

او افزود: کارگاه جهادی تولید ماسک حضرت زینب (س) از ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ تاکنون به مدت ۶ ماه و با منابع مالی که از سوی خیرین و کمک‌های مردمی جمع‌آوری‌شده بود به صورت افتخاری و شبانه‌روزی به تولید و توزیع ماسک پرداخت.

باغ شیرین ادامه داد: در این مدت قریب به ۳۵۷ هزار ماسک و ۷ هزار و ۱۰۰ عدد لباس گان برای کادر درمان نیز تولید شد که در بیمارستان، مراکز درمانی و بین مردم شهرستان رامهرمز و شهر‌های هم‌جوار استان خوزستان توزیع شد.

ابراهیم متینیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس در بازدید از این کارگاه از مسئولیت‌پذیری بالای بانوان و روحیه مردمی گروه اجرایی کارگاه مذکور برای کمک به کنترل بیماری کرونا قدردانی کرد.

او گفت: بانوان جهادگر، در طی هشت سال دفاع مقدس در پشت جبهه، برای مدافعان وطن لباس رزم، لباس بافتنی و یا آذوقه آماده می‌کردند و امروز، همان بانوان و یا فرزندانشان برای مدافعان سلامت لباس و ماسک تهیه می‌کنند.

متینیان افزود: چه زیباست که در این کارگاه، دانش‌آموز، دانشجو، طلبه و خانه‌دار، کنار هم این کار جهادی را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.