سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از کاهش استفاده از ماسک توسط شهروندان و افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان خبرداد.

شکرالله رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: یک همت و جنبش عمومی نیاز است تا تمامی مردم دستورالعمل‌های سه گانه که همان شست و شوی مرتب دست‌ها، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را رعایت کنند.

او افزود: قطعا اگر تمامی شهروندان دستورالعمل‌های سه گانه را رعایت کنند و به این جنبش بپیوندند شاهد کاهش آمار بیماری مبتلا به ویروس کرونا خواهیم بود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد:متاسفانه بیماری کرونا در جامعه فعال است به طوری که دیروز بیش از ۵۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان شناسایی شده اند.

سلمان زاده افزود: در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان ۱۶۰ نفر است.

او گفت: وضعیت شهرستان‌های آبادان و خرمشهر قرمز و شادگان در وضعیت نارنجی قرار دارد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان اضافه کرد: شهروندان حتما به آماری که روزانه در حال انتشار است دقت کنند و بیماری ویروس کرونا را جدی بگیرند.

سلمان زاده در پایان گفت:گروه‌های پرخطر همچون زنان باردار، سالمندان حدالامکان از منزل خارج نشوند و در هنگام خروج از منزل حتما از ماسک استفاده کنند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.