سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفته کودک

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان گفت: ۶۰۰ برنامه فرهنگی در قالب هنر‌های نمایشی و هنر‌های تجسمی در هفته ملی کودک برگزار شد.

قلمکاریان مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان در گفتگوی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،در خصوص برنامه‌های این کانون در هفته ملی کودک گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ۶۰۰ برنامه در هفته ملی کودک در سال ۹۹ برگزار کرده است، از جمله این برنامه‌ها می‌توان به جشنواره قصه گویی، هنر‌های نمایشی و هنر‌های تجسمی اشاره کرد.

او افزود: این فعالیت‌های در عرصه فعالیت‌های اربعینی شکل گرفته و به صورت مجازی برگزار شده است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان گفت:این برنامه‌ها در ۵۶ مرکز ثابت، ۳ واحد سیار و دو واحد پستی به صورت مشترک برگزار شد و تمامی شهرستان‌های استان اصفهان را از جشنواره ملی کودک بهره‌مند کرد.

قلمکاریان در خصوص برنامه‌های دیگر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: امسال مهرواره بین المللی نقاشی اربعین را برگزار می‌کنیم که تا نیمه شعبان سال آینده ادامه دارد، کارگاه‌های مجازی این مهرواره برای کودکان ۶ تا ۱۰ سال از طریق تارنمای www.kpf.ir انجام می‌شود.

او در پایان افزود: از کلیه کودکان و نوجوانان دعوت می‌کنیم با ثبت نام در سایت www.isfahan.kpf.ir و در کارگاه‌های مجازی علمی، ادبی و هنری شرکت داشته باشند.
 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.