سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب موفقیت‌های پیا‌پی تیم‌های ورزشی دانشگاه علوم پزشکی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : کسب موفقیت‌های پیا‌پی تیم‌های ورزشی دانشگاه در مسابقات کارکنان ادارات بسیار قابل تقدیر است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : کسب موفقیت‌های پیا‌پی تیم‌های ورزشی دانشگاه در مسابقات کارکنان ادارات را که ثمره تلاش و پشتکار مسئول تربیت بدنی دانشگاه، مربیان ورزشی و کارکنان علاقه‌مند و توانا در رشته‌های مختلف ورزشی بسیار قابل تقدیر است.

او گفت : توجه به ورزش در کارکنان دانشگاه علوم پزشکی با وجود شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا و فشار‌های روحی و جسمی که متحمل می‌شوند، می‌تواند نقش مهمی در حفظ سلامتی و تقویت روحیه نشاط در آن‌ها داشته باشد.

مرادی افزود : ورزش علاوه بر نقش مهمی که در سلامت دارد، روحیه اخلاق مداری و جوانمردی را در بین کارکنان تقویت می‌نماید.

او افزود : معاونت توسعه مدیریت و منابع پرکارترین معاونت دانشگاه است و همواره و در تمام بخش‌ها همراه دانشگاه است و در بخش ورزش دانشگاه نیز به خوبی با پشتیبانی و حمایت لازم زمینه پیشرفت و موفقیت تیم‌های ورزشی دانشگاه را فراهم ساخته است.

ایمانی معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی گفت : این نکته بسیار حائز اهمیت است که تیم‌های ورزشی کارکنان دانشگاه با توجه به شرایط سختی که در آن قرار داریم توانسته اند با تلاش خود به این جایگاه برسند.

او گفت : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همواره به حوزه ورزش کارکنان توجه ویژه‌ای داشته است و با اقدامات و پشتیبانی‌های صورت گرفته امکانات لازم را در دانشگاه در راستای تشویق کارکنان و نیروی انسانی به سمت ورزش و ایجاد یک روحیه پر نشاط در بین آن‌ها فراهم ساخته ایم.

بهروش مسئول تربیت بدنی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گفت : مطابق ارزیابی عملکرد کارکنان دولت در سطح ادارات استان در مسابقات ورزشی کارکنان دولت در دو بخش بانوان و آقایان طی دو سال متوالی موفق به کسب پرمدال‌ترین واحد در بین تمام ادارات استان شده اند.

او گفت : تعداد ۱۰ تیم آقایان و بانوان دانشگاه در رشته‌های مختلف والیبال، شنا، فوتسال طناب کشی، شطرنج و آمادگی جسمانی فعالیت دارند.

بهروش افزود :حمایت‌های رئیس دانشگاه و معاون مدیریت توسعه و منابع دانشگاه همواره در موفقیت تیم‌های ورزشی کارکنان دانشگاه تاثیر فراوانی داشته است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.