سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه دومین روز از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر هندبال آقایان

در دومین روز از هفته اول لیگ برتر هندبال آقایان، ۳ بازی به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ برتر هندبال آقایان از ۱۹ مهر ماه با حضور ۱۲ تیم  به میزبانی تهران برگزار شد. فردا در دومین روز این رقابت‌های شاهد برگزاری ۳ رویداد در سالن شهید سردار سلیمانی خواهیم بود. این دوره از رقابت‌های لیگ برتر هندبال به علت شیوع ویروس کرونا به صورت متمرکز برگزار می شود.

پرواز هوانیروز - مس کرمان/ ساعت ۱۲:۰۰

فردا ۲ تیم  هندبال پرواز هوانیروز و مس کرمان به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم هندبال مس کرمان در لیگ برتر سال گذشته توانست عنوان قهرمانی را بدست بیاورد. تیم هندبال پرواز هوانیروز برای کسب امتیاز رقابت سختی با تیم هندبال مس کرمان خواهد داشت.  

کیمیا کاشت کردستان - فرازبام خاییز دهشت/ ساعت ۱۵:۰۰

تیم هندبال کیمیا کاشت کردستان و فرازبام خاییز دهشت فردا ساعت ۱۵:۰۰ در سالن شهید سردار سلیمانی به مصاف یکدیگر می‌روند. این ۲ تیم از هندبالیست‌های بومی برای حضور در لیگ برتر هندبال استفاده کرده اند.  

فولاد سپاهان اصفهان - زغال سنگ طبس/ ساعت ۱۸

تیم زغال سنگ طبس برای فصل جدید از چندین ماه قبل اردو‌های تدارکاتی خود را آغاز کرده است و حرف زیادی در زمین بازی دارد. علاوه بر حضور بازیکنان جوان، این تیم از هندبالیست‌های بومی نیز برای حضور در لیگ برتر هندبال استفاده کرده است. در مقابل تیم زغال سنگ طبس، تیم با سابقه و پر تجربه فولاد سپاهان اصفهان قرار دارد. این تیم در سال ۹۸ عنوان قهرمانی لیگ برتر هندبال را به دست آورده است. این بازی می‌تواند یکی از مهمترین رویداد‌های هفته اول لیگ برتر هندبال باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.