سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تزریق واکسن آنفلوآنزا به بیماران زمینه‌ای در هرمزگان از دوشنبه ۲۱ مهر

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دو نفر دیگر بر اثر کرونا در استان هرمزگان جان باختند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فاطمه نوروزیان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:شمار جانباختگان مبتلا به کرونا در هرمزگان به ۷۹۶ نفر رسید.

نوروزیان با اشاره به مرگ دو مبتلا به کرونا در هرمزگان طی شبانه روز اخیر افزود:جانباختگان شامل یک آقای ۷۵ ساله از حاجی آباد و یک خانم ۳۶ ساله از بندرعباس بودند.

او گفت:اکنون ۱۷۸ نفر با تشخیص کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این شمار ۵۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۶ نفر از آن‌ها وخیم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود:تاکنون از ۱۷ هزار خانم باردار استان هرمزگان، به بیش از ۹ هزار نفر واکسن آنفلوآنزا تزریق شده است و هزار و ۵۰۰ نفر از کادر درمان نیز تاکنون واکسن آنفلوآنزا دریافت کرده اند.

نوروزیان گفت:واکسیناسیون برای همه خانم‌های باردار انجام می‌شود و خانم‌های بارداری که پرونده الکترونیک در سامانه سیب تشکیل نداده اند در روز‌های آتی نسبت به نام نویسی در سامانه سیب اقدام کنند.

او افزود: از دوشنبه ۲۱ مهر ،توزیع واکسن آنفلوآنزا در کل استان برای تزریق به بیماران زمینه‌ای آغاز می‌شود و بیماران مبتلا به انواع سرطان ها، سیکل سل (کم خونی داسی شکل)، تالاسمی، ام اس، افراد دیالیزی، بیماری‌های تنفسی و بیمارانی که همزمان دیابت و فشارخون دارند در اولویت تزریق هستند.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.